HTML

sikeredményes

Naná hogy egy én blog lesz, hisz én írom. Mert a világ nem fekete és fehér, nem "igen" és "nem" sokaságából összeálló halmaz... de igenis leírható egyesekkel és nullákkal.

Friss topikok

  • JuditMolnar: A jó Isten ott van bennünk, mindannyiunkban. Publikálnod kell. Minden írásod olyan gyomorremegés... (2011.04.05. 16:08) Gereblye
  • JuditMolnar: Azok a jégkék szemek... ...úgy érzem ismerem őket. Boldogság és fájdalom csodás kevercse, em... (2010.11.21. 03:52) Gyertya
  • JuditMolnar: Hajnali három óra... és nem tudok elszakadni innen...Tőled. Annyi mindent írnék .... s még sem. ... (2010.11.21. 03:13) A Kérész

Linkblog

lapok

2009.08.11. 21:22 | pepe326 | Szólj hozzá!

Hogy miért is született ez a blog???

Leginkább egy jó öt évvel ezelőtti beszélgetésre tudnám visszavezetni a fogantatás pillanatát. Apámmal ültünk a Váci utcában az Anna kávézóban. én épp álmaim munkahelyét cseréltem le a vad ismeretlenre, ő meg épp nem örült ennek. A vita arról szólt hogy mi a különbség a siker és az eredményesség között. Válasz született, megoldás nem. "Eredmény az mikor teljesítem azt, amit mások várnak tőlem. Siker az mikor túlteljesítem azt, amit én várok magamtól."  E szellemiségben indul ez a blog. Azt gondolom hogy a világ nem fekete-fehér, hogy nem minden simán jó-rosz. Mégis minden lebontható nullákra és egyesekre. A cél ez. Eredményesnek lenni és mnden nap írni... sikeresnek lenni és tovább fejlődni. Vagy ha óhajtjátok mégegyszerűbben. Ha ezer ember olvassa a blogot az eredmény... Ha egy, de az érti.... nah az a siker.

 

Az se baj ha ez az egy én leszek.

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeredmenyes.blog.hu/api/trackback/id/tr161303697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása